Selasa, 21 Julai 2009

Sepi.....

Sesungguhnnya.....
Setiap saat aku menanti sesuatu yang tidak hadir. Sampai kapan pun aku x pasti...
Perlukah???... Sesuatu yang indah takkan hadir bila kita memerlukannya. Kadang kala ape yang kita impikan tak mungkin menjadi milik kita. Tidak salah memasang angan-angan, tetapi biarlah kene dengan situasi.

Aku sendiri tak ingat macam mana perkenalan aku dengan "hulk". Mengenali "hulk" mungkin ada hikmah yang tersembunyi. Aku suka bila dia merasa gementar, gelisah bila aku menyakat sesuatu yang membuat dirinya tak keruan. Aku faham dia pemalu orang nya, tapi entah kenapa aku merasa senang n selesa dengan dia. Hmm.. senang untuk aku ungkapkan kami hanya kawan. Setia mendengar setiap patah perkataan yang keluar dari mulut aku. Walaupun ada masanya bukan salah dia, Tapi dia tempat aku melepaskan amarah aku. Sikap "hulk" buat aku teringatkan si dia. Sering buat aku ketawa. Hmm entah la... walaupun sering dimarah oleh aku tetapi setianya dia mendengar leteran aku. Hei nakal nya aku nie. Kadang-kadang marah jugak la aku dengan diri aku nie. (to be continue)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan