Rabu, 22 Julai 2009

Hari ini.....

Keceriaan aku x seperti semalam... sakitnya hanya aku yang tahu. Aku ketawa untuk menutup segala keperitan yang aku tanggung. Sampai bila akan dapat aku bertahan entah la.Aku sendiri da x de jawapan tu. Ya Allah kesenangan ape yang ko nak berikan pada aku sehingga dugaan ini yang aku terima. Aku bersyukur dan aku redha menerima ujian darimu. Sesungguhnya aku insan lemah. Menerima dengan syukur.

Penat sangat ari nie. Call "hulk" tpi x de jawapan. Hmm bz agaknya. X pe lah nanti kalau dia ingat mungkin dia akan call aku. Entah2 tido lagi. Semalam dia tido lewat. Sian dia. Aku cakap as a friend je. Tak ada ape2 maksud pun (peringatan utk "mr hulk" je). wakakaka.... nyakat je keje aku. Itulah aku Kierana Afiela. Nakal sikit je bukan ape pun. Hati baik je (wakakaka puji diri sendiri, perasan tul) hmm boring lak aku hari nie.

Sepinya hati aku saat nie. Rindu aku padanya bertandang lagi. Aku perlu melawan perasaan itu. Aku tak boleh lemah. Semakin aku cuba menjauhkan perasaan itu, semakin dekat ia dengan diriku. Kenapa murahnya harga air mata ku ini. Mudah sangat mengalir keluar. Arghhhhhhhhhhhhhh....... boringggggggggggggggggggggggggggggg. Kenapa dengan aku hari nie. Tak ada mood nak menaip. STOP!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan