Jumaat, 17 Julai 2009

Kasihku...

Aku masih ingat lg tarikh kali pertama aku mengenali dirinya. Perkenalan itu hanya kebetulan sebuah kisah cinta yang akan berputik. Entah la, pada mulanya x terlintas langsung dalam fikiran aku untuk mengenali dirinya. Hmm biarlah aku perkenalkan dirinya sebagai H.

Lucu pun ade aku rasa. Yelah asalnya hanya sebagai kawan biasa, tpi berkat kesabaran dirinya, aku terima dirinya sebagai teman istimewa. Biar pun berbagai- bagai dugaan aku buat pada dirinya, dia masih tetap sabar untuk mengenali aku dengan lebih dekat. Ghee... nakal jugak la aku nie ( x lah kejam sgt) tpi kerana sifat sabar H lah aku terima dia dalam hidupku ( merangkap bf rasmi aku la). Hehehe lucu jgk la kan. Sifat dia dengan lelaki lain yang aku kenal memang berbeza. Mana tak nya, dia boleh tahan dengan kerenah aku. Aku nie bukan la perempuan yang mengada-ngada sgt. Cuma aku nie suke nyakat dia (kononnya ske nk menguji diri H la). Aku bersyukur la kerana d pertemukan dengan orang sepertinya. Jujur, baik hati, penyabar, penyayang dan yang paling penting, dia menerima diri aku seadanya.

Maklumlah aku nie bukan nya cantik pun. Nak banding kan aku dengan Angelina Jolie hmm.. jauh panggang dri api la.. hehehe. Tapi 2 lah diri aku. Diri aku pulak, hmm aku nie simple person. Low profile la (serius) tpi kadang-kadang aku nie cerewet jugak (kawan2 la kata) mungkin betul la. Sebab kalau ade ape- ape yang tak kene aku memang akan bising (hehehe).

Entah la perangai aku nie ikut sape. Nak kata parent aku x de pulak macam tu. Aku tahun nie dah berusia 26 thn (tua dah) ghee. Dalam keluarga aku d kategorikan hyper aktif. Bukan ape aku nie suke sangat dengan aktiviti2 lasak. Terutama climbing, camping. Boleh dikatakan kalau activiti out door 2 memang aku suke la. Tapi banyak dah aku stop sejak aku acident. Hmm byk jgk la activiti outdoor aku x dpt aku joint. Cite dah lama . Insyallah lepas aku dah ok nnt x lekat la aku kat umah. Dari sekolah lagi aku nie memang aktive dengan sukan n activiti out door.

Yuhuuu i'm back.... k lah aku pn tgh pikir ape lg yg aku nk coret ari nie. Klu ikutkan banyak. Tpi kepala aku nie mcm jammed je. Huh tensen keje ke? rasa2 x jgk. Bengang pasal td aku ade masuk 1 chat room. Ade sorang mamat "sangap" nie dah la b'masalah bila gurls dlm box x nk layan dia suke2 je buat cite. X poyo ke buat perangai mcm 2. Dah tu lak thu nk sebut pasal hukum hakam agama dgn org. Kononnya org fitnah dia la. Padahal sume org da thu perangai dia yang 'sangap' perempuan. Boleh d kategorikan ' gila seks'. HUH... minta simpang kan la perkara2 mcm 2. Takut aku. 2 lah dunia skrg nie.

Hmm aku pulak enth knp hri nie mcm emosi je. Hmm enth la. K lah aku pn da nk balik nie. Boring sgt2.. Bye2 see u all tomorrow. Muah...

Assalamualaikum..... End

Tiada ulasan:

Catat Ulasan