Jumaat, 17 Julai 2009

Kenangan Itu...


Assalamualaikum....

Kembali untuk aku meneruskan coretan kisah KIERANA. Aku paling tertarik kisah cintanya. Bagaimana ia bermula, bagaimana perjalanan cintanya n bagaimana kisah cintanya berakhir. Seperti yg pernah ku coretkan kisahnya sblm ini. Itulah permulaan kisah cintanya bermula....

Seorang yg amat penyabar biar pun bermacam-macam dugaan yg telah aku berikan. Sesungguhnya dia amat aku sayangi n aku cintai. Cinta kami cinta jarak jauh. Sungguh pun begitu, tak pernah kurang sikit pun sayang, cinta n rindu dia terhadap diri aku. Begitulah juga diriku terhadap dirinya. Saling mempercayai antara 1 sama lain. Kerjaya dia yang bz, membuatkan masa untuk kami berjumpa terhad. Aku tak kisah kerana aku sendiri pun sibuk dengan kerjaya aku sendiri. Masing-masing mempunyai komitmen dengan tugas masing2. Banyak perkara aku pelajari n fahami semenjak aku mengenali dirinya. Alhamdulillah sehingga hari ini walaupun kami sudah tidak ada ape2 lg hubungan aku masih sayangkan dia dan dia juga sama seperti aku. Nak thu kenape kami bpisah, nanti aku ceritakan.

Dating??? Aku n dia jarang sekali ada masa untuk dating. Bz person. Dia cara dia, aku cara aku. Tpi x bermakna kami x bersefahaman. Kami memahami antara 1 dgn ln. KEPERCAYAAN itu pun penting. Itulah kunci perhubungan kami selama ini. Kami tak lupa tarikh2 penting sepanjang hubungan dia dan aku.
Duta:Sejak dari duluku menyintaimu kau tahu begitu namun kau berpuraku masih teringat kau peluk diriku yang telah membuat ku menyintai mu. Sudah berapa lama diriku initak bertemu mu mungkin ku harap jua kau merindu ku sebagaimanaku rinduimu

Duta:Cinta antara kita tiada penghalangnya walau akhir usiaku menyinta dirimuku hanya menunggu mu menyata kau cintakuku kan berjanji menyintamu syg….

Baizura Kahar:Setelah kau pergi jauh dari sisi tiada ku cinta selain dirimuku ingin bersama dgnmu selamanya walaupun sehingga ke akhir nyawa mungkin kau tak mengerti maksud ku dulu pada dirimu kiniku kan menyinta dirimu itu sehingga ke akhir waktu

Baizura Kahar:cinta antara kita tiada penghalangnya walau akhir usiaku menyintai dirimuku hanya menunggu mu menyata kau cintakuku kan berjanji menyintamu sayang….

Duta:sudah berapa lama diriku ini tak bertemu mu

Baizura Kahar:mungkin ku harap jua kau merindu ku sebagaimanaku rindumu

Duta:Cinta antara kita tiada penghalangnya walau akhir usiaku menyinta dirimu Baizura Kahar:Hanya menunggu mu menyata kau cintakuku kan berjanji menyintamu sayang….

Duta and Baizura Kahar:cinta antara kita tiada penghalangnya walau akhir usiaku menyintai dirimu ku hanya menunggu mu menyata kau cintakuku kan berjanji menyintamu syg…
ku kan berjanji menyintamu syg...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan