Rabu, 28 Oktober 2009

Entah la,,,,,

Dah lama rasanya aku x menulis dalam blog nie. Entah masih ada masa untuk aku meluahkan apa yang terbuku dihati. Penat untuk aku memikirkan hal diri orang lain. Sedangkan aku mengabaikan diri aku sendiri. Tapi pernahkah dia memikirkan pengorbanan yang telah aku lakukan selama ini. Mungkin tiada makna dalam dirinya kerana bukan aku yang dicintainya. Sampai bila aku sendiri tak pasti. Hanya dia yang mengetahui.

Pejalanan hidup aku makin hari makin tiada arah tujuan. Aku kesepian. Dia semakin jauh dari hidupku. Hmm.... adakah hidup ini seindah mimpi. Jika ya tentu semua orang lebih rela bermimpi dari hidup di dunia reality. Kenapa aku sering dilukai, dimanakah salah diriku ini. Sukar untuk aku nyatakan perasaan ini saat ini. Tiada yang memahami. Hancur hati aku tak dapat nak ku gambarkan. Pedihnya menusuk jiwa. Apa lagi dugaan yang nak di berikan kepada aku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan